top of page

Genrep lördag 6 maj

Alla barn får möjlighet att prova sitt dansnummer på scenen.m tillsammans med Stine. Detta är ett tillfälle att känns på hur det är att stå på scen. Vart man går på och av scenen. Vart man ska stå på scenen osv. Alla grupper får 20 min var och enskilt schema kommer inom kort, ca 12-17 är timmarna vi har att genomföra alla 8 gruppers tid på scenen.


Innan barnen går på scenen får de prova ut sina kostymer hos mig Johanna i det rum vi kallar logen, det är intill bio-kiosken på samma våning som scenen. Där får barnen 20 min, sedan går de upp på scenen med alla sina saker och med kostymerna på sig. Provar hur det funkar på scenen och efter dessa 40 min får de åka hem med sina kostymer för att sedan komma ombytta dagen efter.


@


Så:

  1. Prova ut kostym med Johanna i 20 min.

  2. Dansa på scenen med Stine i 20 min.

  3. Ta med kostymen hem.

  4. Komma ombytt till showen dagen efter

  5. Lämna tillbaka kostymen efter showen i lilla salongen på nedre plan hos Johanna.


Ta väl hand om kostymen!



136 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Seniordans våren 2024

Välkommen på seniordans i Lilla Edet! 👏💪 I kulturhuset på onsdagar mellan kl 11:00-12:00. Fika kan köpas i caféet för en billigare peng och tid för umgänge finns efter dansen. Så kom när du kan och

Våren 2024

Inlägg: Blog2_Post
bottom of page